דמיון מודרך - משוב המרכז לביופידבק אינטגרטיבי

מהו דמיון מודרך?

דימיון מודרך היא שיטת טיפול, שמשמשת להרפיה עמוקה ביותר ולמעשה מהווה בסיס לשליטה בתגובות פיזיולוגיות. הדמיון המודרך מהווה אמצעי לתרגול מנטאלי של מצבים והתנהגויות בהן המטופל חווה קושי ליישום בחיי היומיום.

לדוגמא אם נחשוב על אנשים שחווים חרדה חברתית, הם לרוב מדמיינים מצבים חברתים עם אנשים כמצב קשה מאיים ומפחיד. הדימוי של הסיטואציה החברתית בעיני רוחם, מעורר מחשבות של פחד, ומכניס את הגוף למתח עצום. מתח זה מתורגם בהרבה מיקרים להזעה, לדופק מוגבר, לנשימה לא מווסתת לתחושת ערפול,לחשיבה מבולבלת ואפילו לתחושת עילפון. 

למעשה האופן שבו אנו מדמיינים מצבים בחיים שלנו, יגרור באופן ישיר תגובה רגשית מחשבתית והתנהגותית.

השימוש בדמיון הוא משנה חיים. בדוגמה של חרדה חברתית ,כמשל, אם האדם יתפוס וידמיין את החוויה החברתית , להיות עם אנשים, כחוייה כיפית ומשחררת, הגוף והמוח יגיבו בהתאם. המוח ייצר לנו מערך של מחשבות חיוביות, יעלה דימוי חיובי של הסיטואציה , וכמובן הגוף יגיב בהתאם. התחושה תהייה שלווה ושמחה, המוח יהיה רגוע והגוף יגיב למצב החברתי ברוגע.

איך מתבצע הטיפול בדמיון מודרך

בחלקה של הפגישה הראשונה, שלב ההכרות, אנחנו נבין ביחד את הבעיה או הבעיות. נבחן את הבעיות, נסביר את אופן הטיפול ונתחיל ללמוד טכניקות מתקדמות של דמיון מודרך, הלכה למעשה. אנחנו נבין מה הרציונאל של כל טכניקה ואיך היא עשויה לעזור לנו בחיי היומיום שלנו. לאחר מכן נתחיל לתרגל ביחד את הטכניקות נבין איך לבצע אותן נכון, והיכן לשים את הדגשים.

במהלך הטיפול המטופל יונחה לדמיין פתרונות ודרכי התמודדות, עם סיטואציות שונות ובעיתיות, באופן שיאפשר להחשף לפתרונות חדשים. ברגע שטכניקות הדמיון המודרך ילמדו ויטמעו, המוח והגוף יגיבו בצורה שלווה ורגועה למצבי חיים בעייתיים. 

השימוש בתוכנת הזום תאפשר לנו להיות בקשר ישיר ואינטימי, להכיר וללמוד ליישם את טכניקות הדמיון מודרך הלכה למעשה. תוכנית זו היא ייחודית, אישית ואינטימית, פרקטית מאוד בימים אלו, חוסכת זמן יקר וממוקדת בתוצאות.  

טיפול באמצעות תוכנת זום מאפשר טיפול ישיר יעיל ואינטימי

הטיפול מתבצע על ידי ארז לוי, מומחה לדמיון מודרך ובעל ניסיון של 13 שנה בתחום וטיפל לאורך השנים במאות מטופלים במגוון רחב של בעיות באמצעות דמיון מודרך ביופידבק ונוירופידבק. ארז מנהל את קליניקת  משוב:המרכז לביופידבק אינטגרטיבי קליניקה שמתמחה בטיפולי ביופידבק ונוירופידבק (הקליקו על הקישור לפירוט השיטות ובמה הן מטפלות).

לאלו מצבים דמיון מודרך והרפיה עוזרים

אי שקט
פחדים
שליטה בכעסים
חרדה והתקפי חרדה
כאבי ראש
יתר לחץ דם

מה נלמד בסדנת דמיון מודרך

  • נלמד נכיר ונתרגל טכניקות דימיון מודרך מתקדמות.
  • נלמד ונתרגל טכניקות הרפיה מתקדמות.
  • נתאים הלכה למעשה את הטכניקות לבעיות שלנו. 
  • נטמיע אסרטגיה של עבודה עצמית מהבית.
  • נלמד לשכלל את הטכניקות שלמדנו,כדי שיעבדו בשבילנו בצורה אוטומטית.
  • נלמד טכניקות נשימה שמתאימות להרפיה ולדמיון מודרך.
  • נלמד להכליל את כל הטכניקות ליישום בחיי היומיום.

נשמח לענות על כל שאלה שיש לכם לגבי סדנת הדמיון מודרך שלנו. אתם יכולים להשאיר לנו הודעה בטופס שמימין, או לחלופין להקליק על האייקון של ווטאסאפ כך שנוכל לחזור אליכם באופן מיידי.

              אנחנו מעבירים סדנאות גם לקבוצות באופן פרונטאלי וגם באמצעות תוכנת הזום.

אז איך נרשמים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

סמסו לנו בווטטסאפ

לחצו על כפתור הווטאסאפ שלנו ותוכלו להתייעץ עם מטפל בכיר באנונימיות ובאופן מיידי.

סדנת הדמיון מודרך כוללת שלושה מפגשים של 45 דקות פעם בשבוע, ומתפרסת על שלושה שבועות ועלותה 500 שקלים.

אז איך משלמים?

  •  לוחצים על כפתור התשלום שלמטה.
  • אפשר לשלם בביט או בכרטיס אשראי.
  • אם בחרתם לשלם בביט הכניסו את מספר הטלפון שלנו 0524-211006 לאנשי הקשר ומשם גשו לאפליקצית הביט.
  • מרגע שביצעתם את התשלום, התקשרו אלינו או שלחו הודעת ווטאסאפ.
  • אנו נחזור אליכם ונתאם מועד אישי ושעה שתתאים לכם.

לחצו על כפתור שלמעלה כדי לבצע תשלום מאובטח בכרטיס אשראי

0524211006

סדנת הדמיון מודרך אינה מהווה תחליף לייעוץ רפואי או פסיכולוגי מכל סוג. אין לראות בדברים הכתובים או נאמרים באתר, כהמלצה להפסקת כל טיפול רפואי או פסיכולוגי או כל טיפול אחר או כתחליף לו!

דילוג לתוכן